יום רביעי, 5 ביוני 2013

פוסט 1 !

כמה מילים עליי: טוב אז קוראים לי לורה, יש לי עוד 2 בלוגים... אני אוהבת לכתוב המון, יש לי יותר מ- 4 סיפורים שבהמשכים בכל מיני נושאים... ואני גם אוהבת מאוד לצייר בעיקר סגנונות כמו אנימה צ'יבי ומנגה, ואני משלבת את התחביבים האלו בבלוגים במחשב... נוסף על כך אני אוהבת מאוד אתרים וירטואלים.. לפעמים מבקשים ממני להתבגר, אבל כשאני מתחברת לאתר וירטואלי והוא מושך לי את העין אני יכולה על היום הראשון לעשות בו מנוי...

הסיפור שלי: הגעתי לאקולוקו דרך חברה, ההבדל היה שאני נמשכתי אליו הרבה יותר ממנה ואחרי בערך שבועיים עשיתי חלוץ\מנוי לחודשיים, אהבתי מאוד את קניון הנדירים אפילו יותר מהמשימות חחח, הייתי קונה יחסית המון אקו קוינז, והיו לי המון נדירים, אבל אז עברה עליי תקופת המבחנים בלימודים והייתי חייבת להיפרד, ולאט לאט הפסקתי להיכנס, האבסורד היה שבסוף שסוף סוף החלטתי לחזור ביטלו לי את המנוי. הסיפור עם המנוי היה מגעיל ולא יפה, ואני ממליצה לכם לא להיקלע למצבים כאלו, באקולוקו אין שירות לקוחות שזה חיסרון גדול, ודרך המחשב לא הצלחנו לבטל את המנוי והוא התחדש פעם אחר פעם, וגם לא היה כתוב בכלל שהוא יתחדש... לבסוף הצלחנו דרך כרטיס האשראי לבטל הוראת קבע, אבל אקולוקו המשיכו במדיניות ההתנהגות הילדותית שלהם, והרחיקו את השחקן שלי לצמיתות, אולי אתם מכירים: SIGA2703 , שנה אולי לא נכנסתי כבר לאקו, אבל עכשיו בנות הדודות שלי שהן יותר קטנות ממני הדביקו אותי בזה לאחר שההורים שלהם ביקשו שאעסיק אותם במחשב. אז כן אי אפשר להגיד שאקולוקו הוא אתר לא כיף, אבל ללא שמץ של חרטה הוא לא אתר הוגן.

לסיום: בבלוג הזה יתבצעו עדכונים על אקולוקו
אחרי שפרשתי וחזרתי פעמיים מאקולוקו אני עושה זאת שוב בעקבות בנות הדודות שלי, רק שהפעם זה יהיה בתור תחביב ובזמני הפנוי... 
אז... נתראה בקרוב - באקולוקו -





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה